התקנת האפליקציה במכשיר הנייד

התקנה במכשיר אנדרואיד עם דפדפן כרום אבל העיקרון זהה גם למכשירי אייפון עם דפדפן ספארי

  1. לוחצים על שלוש הנקודות בראש המסך ליד כתובת האתר בדפדפן.

  2. בוחרים באפשרות "הוספה לעמוד הבית"

  3. מאשרים את ההתקנה

  4. כעת האפליקציה מותקנת המכשיר שלכם ונמצאת באחד ממסכי הבית.

 

התקנת האפליקציה במחשב

התקנה בדפדפן כרום בכל מחשב

  1. לוחצים על שלוש הנקודות בראש הדפדפן ליד שורת הכתובת בדפדפן הכרום.

  2. בוחרים באפשרות "התקנת אפליקציית תור איתי" 

  3. מאשרים את המסך שקופץ

  4. האפליקציה כעת מותקנת בדסקטופ של המחשב וניתנת לגישה ישירה ללא כניסה לדפדפן.

 

הרשמה ראשונית

מילוי פרטים

  1. גוללים לתחתית המסך וממלאים את השדות החובה הבאים:

    1. אימייל - זהו האימייל אשר ישמש אתכם לגישה למערכת וכל המידע שלכם ושל העסק ישוייך אליו. אנחנו ממליצים על שימוש בחשבון גוגל (פרטי או עסקי) אך כל אימייל יעבוד.​

    2. שם מלא - השם שלכם​​ - שם + שם משפחה.

    3. טלפון נייד - זהו המספר אליו נשלח לכם את הודעות הטקסט על קביעת תורים ואשר ישמש את הלקוחות שלכם ליצירת קשר לשיחה או שליחת הודעת וואטסאפ.

    4. שם העסק - השם שתרצו שהלקוחות שלכם יראו, יכול להיות כל שם.

    5. שם העסק באנגלית - אנחנו יוצרים עבורכם בכל החשבונות לינק עם שם העסק שלכם בכדי שיהיה לכם קל לשתף עם לקוחות. כל הלינקים שלנו בנויים בצורה הבאה:

      1. go.tor-iti.co.il/YOUR_BUSINESS​

      2. השם חייב להיות באנגלית ועד 11 אותיות ויכול לכלול מקפים (-)

      3. שם העסק גם משמש לקוחות Basic ומעלה לשליחת הודעת טקסט ללקוחות בשם העסק (בתקופת ​​הנסיון ובמסלול Light ההודעה נשלחת בשם "תור איתי"

    6. לסיום ההרשמה יש ללחוץ על כפתור "צרו לי  תור איתי" אשר יפתח את מסך ההתחברות לאפליקציה

 

התחברות לאפליקציה

התחברות עם מייל רגיל או עם חשבון גוגל

  1. לאחר מילוי הפרטים ולחיצה על כפתור ה"צרו לי תור איתי" תופנו למסך התחברות.

    1. התחברות עם חשבון גוגל - יש ללחוץ על הכפתור "התחברות עם גוגל" בתחתית המסך ולבחור את החשבון שתרצו להתחבר איתו.

    2. התחברות עם מייל - יש להזין את המייל ​​המייל בשדה וללחוץ על "המשך". ישלח למייל שלכם קוד אישור בן 3-6 ספרות אשר יש להזין בשדה החדש שיופיע במקום שדה המייל וללחוץ על אישור.

  2. תהליך הכניסה​ לוקח מספר שניות ולאחריו תחוברו לאפליקציה.

  3. המערכת תפנה אתכם לטאב שנקרא "העסק שלי" . אם לא הופנתם לטאב הזה יש לבחור אותו בתחתית המסך מימין (אייקון של מזוודה) בכדי להשלים את הגדרת העסק שלכם.

התחברות עם מייל רגיל

התחברות עם חשבון גוגל

 

יצירת לינק אישי לעסק

יצירת הלינק במערכת "תור איתי"

  1. לאחר שהתחברנו למערכת (הזדהנו עם המייל) הפעולה הראשונה שנבצע הינה יצירת הלינק האישי של בית העסק.

  2. יש ללחוץ על הכפתור אשר נמצא מתחת לכותרת "צפייה בעמוד העסקי שלך כפי שלקוחות יראו 👇🏼" ולאחר מכן שוב פעם על הכפתור שיפתח.

  3. במסך שמציג את העמוד שלקוחות יראו יש ללחוץ על הכפתור "צרו לי לינק".

  4. אנחנו נחזיר אתכם לעמוד הגדרת העסק.

  5. יש להמתין מספר שניות להופעת כפתורי "שיתוך לינק העסק" ו"העתקת לינק העסק" - אם הכפתורים לא הופיעו היתה בעיה ויש לבצע את התהליך של יצירת הלינק שוב (התחלה בסעיף 2 לעיל).

  6. פעולה זאת מבוצעת פעם אחת בלבד וגם אם תשנו את שם העסק באנגלית לשם אחר הלינק האישי לא ישתנה לאחר שהוצג.

  7. לצפייה בלינק האישי ניתן לשתף או להעתיק אותו ממסך ניהול העסק או מהמסך שלקוחותיכם רואים.

 

הגדרת ימי ושעות עבודה

מייד עם השלמת ההרשמה הראשונית והתחברות למערכת אנו יוצרים עבורך ימי ושעות העבודה ואשר ניתן לשנות ולתקנם בכל רגע

  1. אנו יוצרים באופן אוטומטי את ימי ושעות העבודה הבאים:

    1. ימים א-ה שעות 9:00:18:00​

    2. יום ו שעות 9:00-13:00

  2. לשינוי ימים ושעות יש לגלול מטה ולבחור את הסוויץ' "ימי ושעות עבודה".​

  3. ברשימה שתוצג יש לבחור את היום אותו נרצה לערוך או למחוק. יוצג לנו יום העבודה שבו נוכל להגדיר את שעות ההתחלה והסיום וכן את השעות בהן נרצה הפסקה.

    1. למחיקת יום העבודה לגמרי יש לבחור בעיפרון ✏️ בראש המסך מימין ולאחר מכן במחיקה - זו פעולה סופית ולא ניתן לבטלה. אם מחקתם יום עבודה יש פשוט ליצור יום חדש על ידי לחיצה על כפתור​ "הוספת יום ושעות עבודה" אשר יופיע מתחת לרשימת ימי ושעות העבודה הפעילים שלכם.

  4. שינויים בימים ושעות עבודה נשמרים אוטומטית ומופעלים מיידית על השעות הזמינות שלקוחותיכם יראו ויוכלו לקבוע איתכם תור.​

 

הוספת ועריכת שירות

בכדי לאפשר ללקוחות לקבוע איתנו תור יש להוסיף שירות אחד לפחות

  1. יש גלול לאזור הניהול של העסק בטאב "העסק שלי" ולבחור בסוויץ' "שירותים מוצעים פעילים".

  2. נלחץ על כפתור "הוספת שירות" ובמסך שיפתח נמלא את פרטי השירות.

  3. יש למלא את שדות החובה (שם השירות, אורך השירות בדקות, מרווחי זמן לקביעת תור בדקות). כל שאר השדות (תיאור השירות, מחיר, מטבע, תמונות) ניתן למלא או להשאיר ריקים בהתאם לצורך שלכם.

  4. לשמירת השירות יש ללחוץ על הכפתור בראש המסך מימין. לאחר השמירה ובתוך שניות בודדות יופיע השירות ברשימה מתחת לכפתור "הוספת שירות" ותוכלו לצפות בשירות.

  5. לעריכת השירות יש להיכנס לעמוד השירות וללחוץ על העיפרון ✏️ בראש המסך מימין. במסך שיפתח יוצגו כל השדות שניתן לערוך בשירות.

  6. להפיכת שירות ל"לא פעיל" יש להיכנס לעריכת השירות (סעיף 5 לעיל) ובחירת הסוויץ' בראש מסך העריכה. שירותים לא פעילים לא יוצגו ללקוחות אבל אתם עדיין תראו אותם ברשימת כל השירותים שלכם תחת הטאב "שירותים" בתפריט בתחתית המסך.

 

הוספת לוגו ומידע כללי

​הוספת לוגו ומידע כללי כדוגמת שם העסק באנגלית, כתובת העסק ולינק לאתר העסק.

  1. יש לגלול לאזור הניהול של העסק ולבחור בסוויץ' "לוגו ומידע כללי של העסק".

  2. יש להזין את המידע ולסגור את הסוויץ'.

  3. כל השינויים נשמרים אוטומטית ומיידית (יש להמתין מספר שניות לעדכון העמוד העסקי שלכם).

 

הוספת תמונות גלריה לעמוד העסקי

ניתן להוסיף עד 5 תמונות לגלריה בעמוד העסקי (2 תמונות בתקופת הנסיון ובמסלול Light)

  1. יש גלול לאזור הניהול של העסק בטאב "העסק שלי" ולבחור בסוויץ' "תמונות גלריה לעמוד העסקי".

  2. במסך שיפתח נלחץ על התמונה הראשונה ויפתח לנו חלון אשר יאפשר בחירת תמונה (תיקיה במחשב וגלריית תמונות במכשיר הנייד).

  3. נבחר את התמונה ונמתין מספר שניות שהטעינה תסתיים (הטעינה תגיע ל-100% והתמונה תוצג בגלריה שתיפתח).

  4. למחיקת תמונה יש ללחוץ על ה-X בשורת הטעינה ואז נוכל להעלות תמונה אחרת או להשאיר את השדה ריק ללא תמונה.

 

הוספת קישורים מהירים לרשתות חברתיות

ניתן להוסיף קישורים ללינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק

  1. יש לגלול לאזור הניהול של העסק ולבחור בסוויץ' "רשתות חברתיות".

  2. יש ללחוץ על כפתור "הגדרת רשתות חברתיות".

  3. יש להזין את הלינק לרשת בשדה הרלוונטי וללחוץ על כפתור "שמירת רשתות חברתיות".

  4. יש להמתין מספר שניות לעדכון המידע ואז יופיעו כפתורים מהירים (עגולים עם לוגו הרשת החברתית) תחת הסוויץ' "רשתות חברתיות" וכן בעמוד העסקי.

 

שיתוף והעתקת לינק העסק

לאחר יצירת הלינק האישי לעסק ניתן לשתף את הלינק ישירות מעמוד ניהול העסק או מהעמוד העסקי עצמו (גם לקוחות יכולים לשתף ולפרגן לכם)

  1. לשיתוף יש ללחות על כפתור "שיתוף לינק העסק" במכשיר נייד בלבד.

    1. יוצגו אפשרויות השיתוף אשר מכשירכם מאפשר כגון, מייל, SMS, וואטסאפ, רשתות חברתיות וכו'.

  2. להעתקת הלינק האישי של העסק יש ללחות על הכפתור "העתקת לינק העסק"​

    1. הלינק יועתק לקליפבורד​ במכשיר (מחשב, טאבלט, נייד) ותוכלו להדביק את הלינק בכל מקום אחר.

 

קביעת תור במערכת "תור איתי"

לקביעת תור יש להיכנס לעמוד העסקי (עמוד הניהול או העמוד המוצג ללקוחות)

בין אם אתם קובעים את התור עבור הלקוח או הלקוח קובע בעצמו התהליך זהה.

  1. יש לבחור את השירות עבורו רוצים לקבוע תור.

  2. בעמוד השירות יש ללחוץ על כפתור "קביעת תור"

  3. יש לבחור תאריך - אם התאריך הנבחר הינו עבור יום שאינו מוגדר כיום עבודה תתקבל הודעה על כך ותתבקשו לבחור תאריך אחר.

  4. יש לבחור את שעת התור המבוקשת - אם רשימת השעות מצידה מסך ריק המשמעות הינה שאין יותר תורים פנויים באותו תאירך ויש לבחור תאריך אחר.

  5. יש להזין את שדות החובה:

    1. שם הלקוח

    2. טלפון נייד - זהו הטלפון אליו ישלחו הודעות הטקסט עם פרטי התור וכן כל שינוי (עדכון או ביטול התור) וכן התזכורת בבוקר התור עצמו.

    3. אישור קבלת תזכורות בהודעת טקסט - מבלי לסמן את הצ'קבוקס לא ניתן לקבוע תור.

    4. ניתן להזין את מייל הלקוח (וכך הוא יוכל לצפות בתורים שלו שנקבעו דרך מערכת "תור איתי") וכן הערה אך שדות אלו אינם חובה לקביעת תור.

  6. לחיצה על כפתור "תקבעו לי תור" - לאחר הלחיצה תופיע הודעה שהתור נקבע ואנו נשלח הודעת טקסט ללקוח ולבעל העסק עם פרטי התור.​

 

עריכת תור וביטול

לאחר שתור נקבע ניתן לערוך את מועד התור, פרטי הלקוח או לבטלו לגמרי.

  1. לעריכה או ביטול תור יש לגשת לטאב "תורים" אשר מציג את כל התורים העתידיים (הטאב נמצא בתפריט האפליקציה בתחתית המסך).

  2. יש לבחור את התור הרלוונטי אותו רוצים לערוך או לבטל.

    1. עדכון פרטי לקוח - מתבצעים דרך מסך העריכה (לחיצה על העפרון בראש מסך התור מימין) - עדכון הפרטים ושמירה - שינוי פרטי לקוח לא יגרור פעולה של שליחת הודעת טקסט.

    2. עדכון מועד התור - יש לגלול למטה במסך התור וללחוץ על כפתור "עדכון תור" 

      1. יש לבחור את התאריך החדש​

      2. יש לבחור את השעה החדשה.

      3. יש ללחוץ על כפתור "שמירת עדכון תור" - מיד לאחר השמירה הלקוח יקבל הודעת טקסט עם פרטי התור המעודכנים.

    3. ביטול תור - במסך התור יש לגלול לתחתית המסך ולהעביר את הסוויץ' למצב כחול - פעולה זאת תבטל את התור מיידית, הזמן של התור יוצג כפנוי לקביעת תורים ללקוחות אחרים והלקוח יקבל הודעת טקבט על ביטול התור.​

 

יצירת קשר עם הלקוח מתוך המערכת

"תור איתי" מאפשרת לכם ליצור קשר עם הלקוחות ישירות מתוך המערכת

ניתן ליצור קשר עם הלקוח מתוך עמוד התור של הלקוח בכמה דרכים:

  1. שיחה למספר הטלפון הנייד של הלקוח - פעולה זאת מפעילה את אפליקציית החייגן במכשיר שלכם והשיחה תוצג ממספרכם האישי (או המספר אשר קיים בסים המכשיר).

  2. שליחת הודעת וואטסאפ - אנו נפתח עבורכם את הוואטסאפ אם מספר הלקוח לשיחת צ'ט ישירה (גם אם הלקוח אינו שמור במכשירכם) עם טקסט" היי (שם הלקוח), זה (שם העסק) בנוגע ל... - כל שנשאר לכם הוא להשלים את ההודעה וללחוץ על שליחה.

  3. שליחת הודעת טקסט מתוך מערכת "תור איתי" בשם העסק (לקוחות Basic ו-Pro) או בשם "תור איתי" (לקוחות Light).

    1. ניתן לכתוב הודעה בעצמכם בטקסט חופשי, הודעות מותאמות אשר יכללו את פקטי הלקוח, העסק וכו' או לבחור מבין ההודעות המוכנות שלנו ופשוט לשלוח. ​

      1. הלקוח ​יקבל הודעת טקסט ממערכת "תור איתי" בצורה מיידית.

 

צפיית לקוחות בתורים שהוזמנו ב"תור איתי"

גם ללקוחות שלכם אנו דואגים והם יכולים להיכנס למערכת ולצפות בתורים שקבעו איתכם דרך "תור איתי" (וגם תורים אחרים שנקבעו עם בעלי עסקים אחרים במערכת)

​אפשרות זאת נגישה רק ללקוחות אשר הזינו את האימייל שלהם בזמן יצירת התור.

  1. לצפייה בתור שקבעתם דרך "תור איתי"​ יש לגשת לכתובת: https://app.tor-iti.co.il/

  2. במסך הבית של אפליקציית "תור איתי" יש ללחוץ על הכפתור "צפיית לקוח בתורים".

  3. במסך שיפתח יש להזדהות עם המייל איתו נרשמתם לתור (אפשרות זאת זמינה רק עבור לקוחות שהזינו את האימייל שלהם בזמן הזמנת התור)

 

צפיה בכל התורים שלי

ב"תור איתי" ניתן לצפות בתורים עתידיים וכן בהיסטוריה של התורים

  1. לצפייה בתורים עתידיים יש לבחור בטאב "תורים" בתפריט האפליקציה בתחתית המסך.

    1. תורים אשר זמנם עבר ביום הנוכחי בו אנו נמצאים יצבעו בצבע אפור ותורים שזמנן עוד לא הגיע יוצגו בצבע כחול.​

  2. לצפייה בכל התורים (בהתאם למסלול שלכם ולהיסטוריה המוצגת בו) יש לבחור בטאב "לוח שנה" בתפריט האפליקציה בתחתית המסך ותוכלו לראות את התורים לפי שבועות, תאריכים, שעות וכדומה.